Sprawdź najnowsze posty również na: https://www.instagram.com/sayto_blog_z_pasja/

Życzenia noworoczne + podsumowanie 2020

by - grudnia 30, 2020

Skłamałabym mówiąc, że to był zły rok.

Moje życie zmieniło się o 180 stopni. Zdarzyło mi się sporo osobistych sukcesów, w tym ten, na który właśnie patrzycie, z tłem w postaci porzucenia szkoły na rzecz edukacji domowej. Wiele dawało mi czerpanie małych przyjemności z każdego dnia. Poznałam wielu inspirujących ludzi, przeżyłam ogrom niezapomnianych chwil. Mówiąc szczerze, nie bardzo przejmowałam się tym, co dzieje się dookoła. Zmieniłam hierarchię swoich priorytetów i coraz lepiej radzę sobie z organizacją.  Nie tworzę bezsensownych noworocznych postanowień, one już wynikają z mniejszych kroków, które nadają życiu ciągłość. Jeśli już zamarzę, jedno jest pewne: nieprędko pożegnamy się z Sayto. Zamknęłam pewne rozdziały i sprawy w życiu, by wejść w nowy rok z czystym kontem. Oczywiście pojawiły się mniejsze i większe porażki, momenty słabości, gdy z ludźmi mi nie po drodze, ale prawo natury jest nieubłagane; po burzy zawsze wychodzi słońce. Końcowy bilans oceniam więc na plus i z niecierpliwością oczekuję kolejnego roku, jako kolejnej okazji do rozwoju i poszukiwania szczęścia!
Jutro wszyscy będziemy do reszty zaabsorbowani innymi rzeczami, dlatego już dziś chcę Wam życzyć, aby przygotowania przebiegały gładko, bez sprzeczek o brakujące balony i żarełko, szampana lejącego się litrami oraz wystrzałowej imprezy sylwestrowej w gronie przyjaciół, by każdy z was czuł się gwiazdą tego wieczoru, jaśniejącą na najciemniejszym niebie. Życzę Wam wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, mnóstwa radości, miłości, ciepła, byście nie przejmowali się się pierdołami, lecz spełniali marzenia - bo same się nie spełniają! Niechaj w przyszłym roku otaczają was sami wspaniali ludzie, a zdrowie służy bez przerwy. Niech uśmiech nie schodzi z twarzy, bo z nim łatwiej się żyje. Mówiąc krótko:
Szczęśliwego Nowego Roku!
Harry Kotter pozdrawia. Bierzcie przykład z Harrego :)

You May Also Like

5 Komentarzy

  1. Będę tu wchodził. Jestem ciekawy edukacji domowej. Zapraszam do mnie.

    Szczęśliwego nowego roku!
    ps dla mnei tez byl udany rok

    OdpowiedzUsuń
  2. Boshh, jaki słodziak. No i jego imię :) Szaleję na punkcie Pottera, w tym przypadku Kottera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię tę serię, przeczytałam połowę książek, wszystkie filmy zaliczone po kilka razy. Wpadnij jeszcze, może Kotter da autograf ^^

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny na blogu. Zostaw po sobie ślad!
Pamiętaj tylko o netykiecie ;)