Sprawdź najnowsze posty również na: https://www.instagram.com/sayto_blog_z_pasja/

Zestawienie 5 najlepszych artykułów na Sayto - Działalność zawieszona do 24.06.2021 r.!

by - czerwca 17, 2021

Wczoraj mieliście okazję podejrzeć, jak będzie wyglądał blog po *małej* renowacji oraz zapisać się na nowy newsletter, dzięki czemu mogliście otrzymać za darmo 2 szablony do planowania swoich celów. Kto skorzystał, ten skorzystał, a poza tym...

Chcę być z wami szczera. Niestety z przyczyn technicznych ceną za ten "luksus" jest dzisiejszy brak nowych treści. Wszystkie swoje wysiłki zintensyfikowałam na razie na dostosowaniu nowej strony i posiadam jedynie szkice najbliższych artykułów. 

Po drugie wiąże się to z przewidywanym zawieszeniem działalności bloga nawet do następnego czwartku (24.06), choć mam nadzieję, że nie będzie to konieczne i już w poniedziałek będę gotowa dostarczyć Wam kolejną porcję konkretów. 

Przyczyny, i co dalej

Byłam przygotowana na to, że konfiguracja nie będzie łatwa. Nie mogę powiedzieć, że nie jest to do końca moja wina, ponieważ mogłam zabrać się za zbieranie danych wcześniej - ale bezpośrednią przyczyną jest to, że zawiodłam się na usługodawcy, gdzie nie miałam szans przeprowadzić wcześniejszych testów. 

Blog działał stanowczo zbyt wolno, nawet gorzej, niż na platformie blogger, a to już spore osiągnięcie. Wszystko inne tak naprawdę zostało już zrobione, ale niska szybkość strony to coś, co potrafi skutecznie odebrać przyjemność z przeglądania, zgodzicie się? Migruję więc do innej, miejmy nadzieję, że lepszej alternatywy. Bywa...

Bardzo was za to przepraszam. To pierwszy raz, kiedy nie udało mi się wywiązać z regularnego publikowania - jednak jestem pewna, że warto będzie poczekać. Mam dla was 3 niespodzianki, a wisienką na torcie po przenosinach bloga będzie wakacyjny konkurs ;) 

TOP 5 wpisów

Na osłodę postanowiłam przejrzeć statystyki bloga i przygotowałam zestawienie TOP 5 waszych ulubionych postów, w domyśle: z największą liczbą wyświetleń od początku bloga. Nie powiem, mocno mnie tu zaskoczyliście...

1. Jakie są wady edukacji domowej? (955) 18.01.2021 r.

2. Polski druid - Schleich Custom Szkło (940) 14.01.2021 r. Nadal nie rozumiem tego fenomenu...

3. Jak przezwyciężyć lęk przed opinią innych (670) 22.04.2021 r.

4. Edukacja domowa: Czy warto? Podsumowanie 2020/2021 (623) 26.04.2021 r.

5. Czy praca w Avon się opłaca? - Oferty pracy dla nieletnich #7 (554) 06.05.2021 r.

Jeszcze raz pragnę przeprosić i dziękuję za waszą cierpliwość - aktualności dotyczące stanu strony będę publikować na Facebooku oraz Instagramie. Do zobaczenia już niedługo!

You May Also Like

0 Komentarzy

Dziękuję bardzo za odwiedziny na blogu. Zostaw po sobie ślad!
Pamiętaj tylko o netykiecie ;)